Friday, March 25, 2011

=(

Aku taknak jadi macam nhe,aku dah penad!Aku rasa macam nak berhenti jadi orang,jadi benda lain,kan baik!Jadi benda yang orang boleh buang-buang,orang boleh campak sesuka hati,orang boleh buad apa yang diorang suka,aku nak jadi macam tuh!Aku dah penad jadi manusia yang banyak perasaan,kena jaga hati orang tuh,orang nhe,orang sekeliling.Seriusly,i'm tired for all this drama!Aku tak mintak orang belai aku macam baby baru lahir,aku pun mmg bukan jenis macam tuh!Cuma buad aku macam manusia ada perasaan,jangan nak cakap sesuka hati dan sesedap rasa!Mmg selama nhe aku diam,SBB nak jaga hati diorang,tapi sampai bila drama nhe boleh berlanjutan?Aku dah mula rasa penad,aku dah mula rasa mati lagi baik daripada hidup atas muka bumi nhe!Tapi tuh lahh,dosa belambak tapi mintak nak mati,Anes,jangan nak merepek oke!Dushh!Sumpah aku saket kepala memikirkan hal-hal sebegini,haha.Ouch,sebelum terlupa,kepada Muhammad Faiz,aku sangat sayang kat kau,oke!<3

No comments:

Post a Comment