Sunday, June 5, 2011

Twins , ILoveyou !

Aku tahan mata semata-mata nak tulis post nhe.Untuk kau yang aku belum penat panggil 'sayang'!Kau tahu yang aku rindu kau bukan?Yaa,rindu aku kat kau macam aku sayang kat kau separuh mati babe.Aku rinduu semua benda berkaitan dengan kau,benda yang kau selalu buad kat aku.Rindu doe!Nak tengok kau belai rambut aku,cubit pipi aku,tarik hidung aku,sepak muka aku,tendang kaki aku,termasuk lhaa cara kau nak ikat rambut aku!Nampak comel.Aku suka dan rinduu nak tengok semua tuh!Sekarang perangai kau semakin bole tahan,tak berapa menyakitkan hati,tapi ada jugak benda aku tak suka yang kau buadkan?Takpe lhaa,kalau benda tuh bole buad kau happy!Seronok tengok kau senyum,tengok kau gelak.Macam nampak satu kepuasan dalam diri kau.Aku tahu perangai kau yang dulu still belum bole buad orang percaya kat kau.Tapi adat lhaa manusia weyy.Haha,dulu.Siapa tak kenal faiz,Player palingg HOT kat ACS.Semua kenal.kan?Bole dikatakan bangga lhaa jugak orang ramai kenal akk?Aku punn salah satu mangsa kau bukan?Tapi alhamdulillah,sampai sekarang aku still dengan kau.Orang pun tanya macam mana bole stay lama-lama dengan kau,aku jawab.Ntah!Aku mmg tak tahu kan!Aku ingat lagi,satu malam tuh,kita text,tak pernah selama aku couple dengan kau,kau panggil aku 'baby'.Sayang tuh selalu,tapi satu perkataan tuh kau mmg tak suka nak sebut,tiba-tiba kau sebut.Kau layan aku baik,aku maki kau,kau mintak maaf,aku marah kau,kau diam.Yaa,malam tuh kau betul-betul macam faiz yang aku kenal.Aku seronok macam baru pertama kali kenal erti kasih sayang!Haha,tapi kau berubah untuk malam tuh je,malam-malam yang lain kau macam biasa,dengan perangai kau yang mmg aku tak berapa nak faham lhaa.Kadang-kadang oke,kadang-kadang K.O !Sumpah aku pelik!Macam mana aku bole tahan dengan kau pun aku tak tahu.Aku tahu kau sayang aku,(Perasan) tapi aku tak pernah nampak semua tuh,yang aku nampak semua benda jahad pasal kau!Berjuta kali kau cakap kau sayang aku,dan aku cuma jawab,'yelaa'!Aku tak pernah nak amek serius benda bodoh tuh semua!Sebab aku dah terlampau kenal manusia yang dipanggil lelaki yang bernama kau!Aku taknak jadi mangsa kau evan aku tahu kau mmg ada aku sorang je(Perasan).Orang selalu bercakap pasal kau,dan aku dah bosan nak dengar semua tuh.Aku terasa macam couple dengan artis tahu tak?!Aku sayang kau,dan aku tahu kau mmg tahu semua benda tuh, So,jangan macam-macam dengan aku!Aku nak kau jadi orang terakhir dalam life aku.Aku taknak orang lain yang panggil aku sayang,aku nak kau!Aku taknak orang lain yang usap rambut aku,aku nak kau!Aku taknak orang lain yang selau cubit aku,aku nak kau!Semua lhaa!Aku hanya nak Muhammad Faiz Bin Ruslan sahaja!

No comments:

Post a Comment