Saturday, June 4, 2011

Sial !

Rinduu ini belogg!Maaf lama tak update,internet buad sial.Macam-macam jadi kat aku,bila dah lama tak cerita post nhe pun sudah tentu jadi lebih panjang dan semakin menarik ramai readers.(Perasan)Yaa,bermacam benda nak diKONGSI-kan.Cerita itu ini,dalam luar.Atas bawah.Hai manusia macam tuh lhaa.
 
Aku rindu nak cium peluk Boyfiee aku yang sorang tuh.Mesti best(Err-,-) Dah lama tak jumpa dia.Sebulan mungkin.Bila nak jumpa masing-masing buzy dengan kerja.Aku tak,tapi dia.Macam usahawan berjaya.(-,-)Aku mmg faham kenapa dia jadi macam tuh,Terlampau dan terlebih faham dah.Asalkan dia bukan dengan perempuan lain,cukup lhaa.Aku bukan selalu dengan dia macam orang lain selalu berkepit dengan boyfiee dorang!Aku,dengan dunia aku!Dia,dengan dunia dia.Bila time malam je,Dunia kitorang sama.Hahaha.You,nak tahu tak?I tak rasa nak hilang you langsung,even one second!
 
 

No comments:

Post a Comment