Wednesday, April 13, 2011

Dia..

Sumpah aku rinduu dia yang dulu!Dia yang tak macam sekarang,dia yang tak pentingkan diri dia,dia yang tak pernah lupa aku,dia yang tak pernah abaikan aku,dia yang sentiasa ada dengan aku,dia yang selalu ada bila aku perlukan dia.Yaa,dia yang dulu!Muhammad Faiz yang dulu!Bukan yang sekarang! berubah sekelip mata tanpa sebarang sebab.Aku rinduu sangad dia.Aku tak tahu apa motif dia berubah sampai macam nhe sekali.Hari-hari tunggu text dia macam orang 10tahun tak dapat text.Dulu,tak pernah macam nhe,aku balik sekolah je dia mesti dah hantar text padahal belum tukar baju pun,beg pun still kat bahu,dia dah hantar text.Tepad-tepad waktu aku balik,on handfon dia hantar 'Hai sayang'.Dia tak pernah lupa time aku balik sekolah!Tak pernah langsung.Tapi dulu ar,sekarang,bukan setakat dah balik sekolah,aku da makan,da tido,bangon balik makan,keluar lepak,balik mandi,buad homework,nak tido balik pun belum tentu dia hantar text.Kadang-kadang je,bila dia free,dia hantar text,tuh pun belum tentu dapat 10 text.Mungkin dia bzi,aku cuba faham situasi dia,aku cuba masuk dalam dunia dia.Tapi,sampai bila aku nak tahan macam nhe!Hari nhe,langsung tak text,bila call,tak jawab.Fine!Aku penad dahh.Dia baru lepas excident,ingat dia boleh spend time dengan aku,tapi tak.Dia lebihkan kawan-kawan dia,moto dia,apa yang sentiasa ada dengan dia ahh.Bohong kalau aku cakap,aku langsung tak kesian kat dia.Sebelum dia excident,aku bertekak dengan dia,tiba-tiba darah boleh naik ahh,aku cakap kat dia 'Pg mati lg baik ahh' tetiba pagi tuh dapat tahu dia excident.Sumpah sedih.Tapi tak teruk mana pun,bahu kanan dia patah.Aku tak nanges waktu tuh cuma aku rasa macam nak ada dengan dia waktu tuh,aku nak rasa apa yang dia rasa.Aku nak sangad ada dengan dia,sampai sekarang aku rasa aku nak ada untuk dia.Tapi,aku yang rasa dia takde untuk aku.Dia hilang,dia dahh lari,dia dah tak sayang aku.Semalam last text dia,dia ada cakap 'owg ada dia sorang je'.Oke,fine,time tuh aku terharu gila babi bila dengar.Tapi tak lahh sampai mengalirkan air mata,cuma aku rinduu nak text dengan dia lama-lama macam dulu.Dulu sampai pagi-pagi buta pun tak kesah,tapi sekarang jangan mimpi nak dapat text macam dulu =,=! Owg rinduu dia sangadd!

No comments:

Post a Comment