Monday, March 21, 2011

Pistol !

Aku nak tembak kau!Biar mati cepat.Mesti seronok dapat buad benda yang aku tak biasa nak buad.Tapi,kalau sbb kau mesti aku akan biasakan diri buad kerja-kerja cari nahas macam nhe.Aku mintak maaf if aku akan terkasar bahasa,tapi tolonglahh jangan bikin orang meluat dengan perangai kau,mungkin selama nhe,aku dengan kawan aku,senyap je dengan kau,tapi kau pk lahh,sampai bila?Kalau tahap kesabaran kau ada had,macam tuh jugak tahap meluat aku pada kau.Haruss ada had!betul?Buad sumthing tuh,pakailah otak!jangan pakai kepala lutut(kasarkan?)Kesah pulak aku!Apa yang kau cakap,kau kena buad,barulahh orang tak cakap kau macam-macam!Aku mmg kasar,aku mengaku!aku cakap mmg tak pk perasaan orang tapi apa yang aku cakap tak lahh melampau mana,jangan sampai orang berdendam dah lahh!Kalau kau nak cakap aku munafik,cakaplahh,dah berkali aku jelaskan.Yaa,aku munafik!Aku tak perfect macam orang lain,mmg takde langsung orang yang perfectkan?!Aku tak cakap kau perasan kau perfect tapi cuba jadi diri kau yang sebenar.Orang takkan meluat punya,lagi orang suka nak kawan dengan kau.Aku jahad whey,semua orang tahu aku jahad,bukan nak bangga jadi jahad tapi biarlahh aku cakap benda yang betul.Aku taknak kawan-kawan aku meluat tengok aku,macam orang meluat tengok kau!Bila orang cari pasal dengan kau,kau cakap orang gangster,tuh lahh,ini lahh!Tapi kau tak perasan ke kau yang cari pasal dulu dengan orang.Aku tulis post nhe bukan sbb aku nak backup mana-mana pihak tapi pk lahh whey,apa kau buad kat orang,orang akan balas balik,mungkin lebih dari apa yang kau buad kat orang!Lepas nhe,kalau nak maki aku pulak dalam blog,maki lahh,aku rasa aku buad benda yang betul!Maaf,nhe cara aku bersuara!

No comments:

Post a Comment